پمپ روغن

پمپ-غلیظ-کش

پمپ روغن

پمپ روغن ، این اختراع مربوط به بهبود پمپ دنده ای متعادل و به ویژه موردی است که در آن یکی از چرخ دنده ها آزادانه و بدون هرگونه اتصال از بین می رود. هدف از اختراع حاضر تهیه یک پمپ دنده متعادل است که تمام یاطاقان ها را حذف کند ، مگر آن که برای پشتیبانی از انتهای اتصال شفت درایو ضروری است.پمپ انتقال روغن

هدف دیگر این اختراع این است که فشارهای وارد شده به هر جهت و یا جهت روی چرخ دنده ها را برابر کند تا از لحاظ استرس به طور مساوی متعادل شوند. هدف دیگر این اختراع ارائه حداکثر سطح تحمل ممکن برای محیط دندانه های دنده در محفظه اطراف آنها است. پمپ انتقال روغن

هدف دیگر اختراع ما این است که تعادل رانش انتهایی چرخ دنده ها را به روشی جدید و کاهش تماس کشویی در صورت چرخ دنده ها ایجاد کند. اشیا and و مزایای دیگر در چیدمان قطعات برای انجام اهداف فوق الذکر وجود دارد ، همانطور که از توضیحات و نقشه ها به وضوح درک می شود و ویژگی های اساسی در ادعاها خلاصه می شود. این اختراع مربوط به پیشرفت های متعادل است پمپ دنده ای و به ویژه به یکی که یکی از چرخ دنده ها آزادانه و بدون هرگونه اتصال از بین می رود.پمپ انتقال روغن

پمپ غلیظ کش یا پمپ روغن

هدف از این اختراع ارائه یک پمپ دنده متعادل است که تمام بلبرینگ ها را حذف کند ، به جز یکی از مواردی که برای حمایت از انتهای اتصال شفت محرک ضروری است. هدف دیگر اختراع فعلی برابر کردن فشارهای وارد شده به هر جهت و جهت روی چرخ دنده ها به گونه ای است که آنها به طور کاملاً متعادل متعادل باشند. هدف دیگر این اختراع ارائه حداکثر سطح تحمل ممکن برای محیط دندانه های دنده در محفظه اطراف آنها است. هدف دیگر اختراع ما این است که تعادل رانش انتهایی چرخ دنده ها را به روشی جدید و کاهش تماس کشویی در صورت چرخ دنده ها ایجاد کند پمپ دنده ای

سایر اشیا and و مزایا در چیدمان قطعات برای انجام اهداف فوق الذکر وجود دارد ، همانطور که از توضیحات و نقشه ها به وضوح درک می شود و ویژگی های اساسی در ادعاها خلاصه می شود. هزارم اینچ پیدا شده است در عمل انحراف در یاتاقان ها ، شافت ها و سایر قطعات همراه با تجمع خطاهای جزئی در ساخت ، که باعث می شود چرخ دنده ها روی محفظه بمالند ، رخ می دهد. اختراع حاضر به جز یکی از یاتاقان ها را از بین می برد و به تعادل دقیق چرخ دنده ها برای نگه داشتن چرخ دنده ها با مقاومت اصطکاک بسیار ناچیز در برابر محفظه ها متکی است

تفاوت با پمپ هیدرولیک

 در حداقل مطلوب حفظ شود. اختراع ما به عنوان پمپ توصیف خواهد شد اگرچه بعداً به این واقعیت توجه می شود. که همان ساختار ممکن است به عنوان موتور هیدرولیک استفاده شود. محفظه پمپ نشان داده شده است که شامل یک بدنه اصلی IO است که از طریق آن دو سوراخ گسترش می یابد. a و ۲ مرتب شده اند به طوری که دو دایره در خط مرکزی مسیر ورودی ۴۳ و گذرگاه خروجی قرار می گیرند. یک سر محفظه توسط یک پوشش ساده ۵ در حالی که انتهای دیگر محفظه توسط یک پوشش بلبرینگ بسته شده است. ۶٫ این پوشش ها توسط پیچ و مهره ها ، به روش معمول ، به بدنه اصلی پیچ می شوند.

پمپ-غلیظ-کش
پمپ_غلیظ_کش

در سوراخ این چرخ دنده محرک ۸ است در حالی که در سوراخ ۲٫ چرخ دنده ۹ است. دومی توسط کلید ۲۰ به شافت ۲ محکم می شود که انتهای آن در خارج از محفظه گسترش می یابد و برای دریافت اتصال رانندگی سازگار است در ۲ fa. یک آستین Sa به طرف خارج از پوشش ۶ کشیده شده و یک بلبرینگ ۲۲ را برای شافت ۲ نگه می دارد و یک وسیله آب بندی معمولی ۲۳ برای جلوگیری از نشت مایع از پمپ در امتداد شافت ۲٫ چرخ دنده ۸ و در امتداد صفحه نشان داده شده در ۲۴ است در شکل ۲ داشته باشید فاصله بسیار کمی با صفحات پوششی ۵ و f6 ، مثلاً از یک هزارم اینچ. به همین ترتیب ، محیط پیرامون دنده های دنده دارای شکاف با دیواره های محیطی سوراخ های ff و f2 است که در شکل ۴ از یک هزارم اینچ مشاهده شده است.پمپ دنده ای یا پمپ روغن

دنده ها

برای تعادل رانش شعاعی روی هر یک از چرخ دنده ها وسیله ای در نظر گرفته شده است. همانطور که در شکل ها به وضوح نشان داده شده است. ۲ ، ۳ و ۶ ، یک گذرگاه ۲۵ که از مسیر ورودی ۳ منتهی می شود توسط راه ۲۶ در پوشش ۵ با یک شکاف ۲ که در امتداد دندان دنده است ۸ متصل می شود ۲۵ با فرورفتگی ۲۹ که در کنار دنده های چرخ دنده ۹ است. با توجه به شکل ۴ مشاهده می شود که فشار به صورت شعاعی بر روی چرخ دنده های ۸ و f $ مجاور مجرای ورودی اعمال می شودپمپ دنده ای یا پمپ روغن

دستگاهی برای استفاده از مایع هیدرولیکی در جایگزینی دنده های ترکیبی بین دو چرخ دنده که در یک منطقه متصل به هم قرار گرفته اند ، محفظه ای که در اطراف چرخ دنده های Said احاطه شده است به جز در Said ZOne ، مایع ورودی و خروجی در منطقه گفته شده به دلیل کاهش جریان سیال مماس از چرخ دنده های گفته شده در پوسته  مجاور دندانهای هر یک از چرخ دندههای گفته شده و کاملاً مخالف دندانهای چرخهای گفته شده در معرض قرار گرفتن قبل از ورودی و خارج شدن از مجاری ورودی ، بندرهای Said در هر یک از موارد در محفظه های جمع شده کاملاً مجاور مقابل انتهای انتهای دندان ها و در حاشیه محیط قرار دارند. پمپ دنده ای – پمپ انتقال روغن

پوسته

چرخ دنده ها ، محفظه های گفته شده در انتهای مخالف دندان ها در یک نقطه مشخص کاملاً مساوی در ناحیه دندان پوشیده شده است ، درگاه های گفته شده تقریباً به همان تعداد دندانهای دیافراگم متفاوتی برابر دندان های تحت فشار از معابر گفتند ، وسیله عبور برای انتقال فشار از مسیرهای ورودی و خروجی گفته شده به ترتیب به درگاه های گفته شده به طور قطر مخالف ، یک شافت کاملا محکم است d به یکی از چرخ دنده های گفته شده به صورت محوری و گسترش یافته در خارج از محفظه گفته شده و در آنجا اتصال درایو فراهم شده است ، و دیگری دنده های Said فاقد هرگونه اتصال و شناور در محفظه مذکور است ، یک دهانه وجود دارد که از طریق دنده شناور گفته می شود ، و فرورفتگی ها در محفظه مذکور در مجاورت وجه های انتهایی مخالف چرخ دنده شناور گفته شده با دهانه گفته شده و محوری در ارتباط با محور چرخ دنده شناور و قطر قابل توجهی بیشتر از دهانه گفته شده ، به این ترتیب فشار بر روی انتهای مخالف شناور مذکور را برابر می کند چرخ دنده و به حداقل رساندن اصطکاک بین چهره های انتهایی چرخ دنده گفته شده و محفظه Said.پمپ دنده ای

پمپ روغن

پمپ روغن دستگاهی برای استفاده از مایع هیدرولیکی در کنار هم و در کنار هم داشتن دو دنده منعقد شده در یک منطقه متناوب بین آنها ، محفظه ای که در نزدیکی چرخ دنده های گفته شده بجز در منطقه مذکور ، ورودی و خروجی سیال در منطقه گفته شده جریان سیال را به طور مماس از چرخ دنده های فوق الذکر مجاز کرده است ، به معنای متعادل کردن فشار مایع در برابر روبه انتهای مخالف دندان هر یک از چرخ دنده های گفته شده است ، یک شافت به طور محکم در یکی از چرخ دنده های گفته شده محکم شده و در خارج از محفظه گفته می شود و در آنجا دارای اتصال درایو است ، یک دهانه وجود دارد که از طریق محوری گسترش می یابد حداقل یکی از چرخ دنده های گفته شده و فرورفتگی ها در مسکن گفته شده در مجاورت روبروی انتهای انتهای سعید با نام دنده آخرین ارتباط با دهانه گفته شده و متحدالمرکز در مورد محور گفته شده از دنده آخر گفته شده ، گفت: فرورفتگی های دارای قطر حداقل دو برابر قطر دهانه گفته شده ، جایی که. توسط برای برابر کردن فشار در انتهای مخالف چرخ دنده و به حداقل رساندن اصطکاک بین چهره های انتهایی چرخ دنده و محفظه گفته شده.پمپ دنده ای

پمپ انتقال روغن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *