فشار اشباع پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ ،این نوع تقریباً تحت فشار اشباع و شرایط دما کار نمی کند و به همین دلیل مهمترین فاکتورهای هیدرودینامیکی مورد بررسی ، مواردی است که در بخش ۳ مقاله شرح داده شده است ، یعنی موارد مربوط به شرایط لازم برای شرایط مکش رضایت بخش. سرعت مکش کم و سرعت پایین چشم پروانه محیطی ضروری است و نباید وسوسه شود پمپ هایی را که با سرعت خیلی زیاد کار می کنند نصب کنید. سرعت دویدن پایین نه تنها برای جلوگیری از ایجاد حفره ، افزایش سرعت و “قوز کردن” ضروری است ، بلکه بازدهی مستقیم مالی را به صورت کاهش هزینه های نگهداری نیز به همراه دارد. برای فشارهای مکش بیش از ۱۰۰ Ib. به ازای هر متر مربع به نوعی آب بندی خارجی جعبه های پر کننده نیاز است و باید برای تنظیم آسان فشار روغن آب بندی و سرعت گردش آن فراهم شود. به طور کلی ، اجازه نشت مایع آب بندی به داخل محصول وجود ندارد. بنابراین فشار آب باید کمتر از فشار داخل پمپ باشد. روغن مهر و موم باید دارای ویسکوزیته کمی باشد ، مثلاً ۲۵-۲۵ ثانیه Redwood شماره ۱ ، اما در عین حال باید دارای برخی از خواص روانکاری باشد. روغنهای آب بندی مناسب را می توان به طور کلی از روغن گاز سبک و نفت سفید سنگین برداشت. به طور کلی ، استفاده از محصولات سنگین برای آب بندی اهداف روغن امکان پذیر نیست ، زیرا خطر آزاد سازی آسفالت سنگین یا مواد لثه ای در جعبه پر کردن وجود دارد.

پمپ روغن داغ
پمپ روغن داغ

مخزن روغن داغ

از مخازن روغن مستقل sealipg باید تا حد امکان خودداری شود ، زیرا استفاده از آنها منجر به آلودگی تدریجی روغن آب بندی با محصول ناپایدار می شود. یک ترتیب آب بندی بسیار رضایت بخش تر این است که واحد کامل با استفاده از نفت سفید سنگین یا ته ستون های مشابه از یکی از مراحل واحد خود پشتیبانی شود. روغن آب بندی از طریق یک لوله اصلی روغن آب بندی به جعبه های پر کردن پمپ های مختلف جاذبه پایین توزیع می شود و پس از استفاده از آب بندی ، ممکن است به واحد تقطیر برگردانده شود. پمپ های روغن آب بندی مستقل به طور کلی مورد نیاز هستند و مناسب ترین مشخصات عملکردی با استفاده از پمپ های سانتریفیوژ ارائه می شود. سیستم آب بندی کامل ، شامل پمپ ها ، آب بندی ورودی و برگشت روغن و “اتوبوس” و لوله کشی منیفولد ، دریچه های کاهش فشار و کنترل جریان ، موفقیت را می طلبد ، همانطور که برای هر بخش دیگر از برنامه ریزی مهندسی دقیق پالایشگاه با یک سیستم روغن آب بندی به درستی طراحی شده ، می توان پمپ های مربوط به پروپان ، بوتان و محصولات مشابه را در فشار مکش تا ۵۰۰ Ib کار کرد. در هر متر مربع تلاش برای کارکردن پمپ های این نوع بدون درزگیری مطلوب منجر به یخ زدن جعبه های پر می شود ، زیرا مقدار کمی آب به طور ثابت در محصول به صورت تعلیق حمل می شود. انجماد ، هنگامی که اتفاق می افتد ، به سرعت انجام می شود و به طور کلی منجر به انجماد کامل درون خود پمپ می شود. فارغ از هر گونه سوال در مورد نشت محصول از جعبه های پر کننده ، یخ زدگی اغلب در هنگام پر کردن پمپ قبل از شروع به کار یا کاهش فشار در پمپ پس از خارج شدن از جریان ، اتفاق می افتد. به منظور آزاد سازی مجدد پمپ یخ زده برای سرویس ، استفاده از مقدار قابل توجهی hcat ضروری است و تهیه خطوط گرمایش بخار خارجی که با تابش و هدایت می توانند برای تأمین نیاز مورد نیاز استفاده شوند ، مطلوب است.

پمپ روغن داغ
پمپ روغن داغ

آب بند

حرارت. نشت محصول یا از جعبه های stufFing ، از طریق اتصالات معیوب آستین ، یا از پوسته های معیوب پمپ ، با خطر قابل توجهی از آتش سوزی یا انفجار همراه است. هنگامی که به این موارد اضافه می شود ، یادآوری می شود که محصولات حاوی هیدروژن سولفوره در محلول بسیار سمی هستند ، باید از این نشت ها به هر قیمتی جلوگیری شود. اخیراً تلاش شده است تا از استفاده از روغن آب بندی با استفاده از بسته بندی پلاستیکی تزریق شده توسط یک اسلحه فشار سنگین به جعبه پر کننده جلوگیری شود از جعبه های پر کننده این نوع باید غدد قفل شده باشند تا از تلاش تنظیم کننده خارجی توسط اپراتور جلوگیری شود. هنگامی که نشت محصول اتفاق می افتد ،

لازم است بسته بندی اضافی را تزریق کنید تا جعبه پر شده کاملا پر شود. با بسته بندی های این نوع در فشار جعبه های پر از ۵۰ Ib تا حدی موفقیت کسب شده است. در هر متر مربع ، اما ، همانطور که تصور می شود ، ممکن است افت توان قابل توجه باشد. وجود حاشیه قدرت بسیار زیاد در واحد رانندگی و استفاده از آستینهای ترکیبی صورت Stellite ضروری است. برای انواع پمپ های تقطیر کم وزن ، باید یک مقدار قدرت کافی در موتور رانندگی یا توربین در نظر گرفته شود. برای پمپ هایی که بیش از ۵ b.h.p ندارند ، حاشیه ۱۰۰ درصد به هیچ وجه زیاد نیست. برای پمپ های جذب شده از ۵ تا ۱۵ b.h.p. حاشیه ممکن است به ۷۵-۳۰ درصد بالاتر از بار نرمال کاهش یابد و برای واحدهای بزرگتر ، قدرت ارائه شده در هیچ مورد نباید کمتر از ۲۰ درصد از بار پمپ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *