محاسب دبی ماکسیمم پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ . هیچ قانون ساده ای برای ایجاد رضایت بخش ترین وضعیت ایستگاه های پمپاژ وجود ندارد و در هر مورد لازم است که یک مطالعه دقیق از شیب های هیدرولیکی متناسب با شرایط مختلف کار انجام شود. به این ترتیب به طور کلی می توان همه ایستگاه های پمپاژ را تکثیر کرد تا لوازم یدکی پمپ در همه واحدها مشترک شود. یک منحنی شیب هیدرولیکی معمولی در شکل ۲۲ نشان داده شده است. ایستگاه های پمپاژ A ، By و C به گونه ای قرار گرفته اند که هنگام پمپاژ در جهت AC ، تمام ایستگاه های پمپاژ در حال کار هستند ، در حالی که هنگام پمپاژ در جهت مخالف ایستگاه پمپاژ C می توان استفاده کرد بدون استفاده از ایستگاه B. با سرعت کمی جریان کمتر در A تخلیه شود. نوع واحد رانندگی. Steam Turbine Dn’ve. برای یک خط لوله که شامل واحدهای پمپاژ نیاز به ۴۰۰ گرم در ساعت است. یا بیشتر برای رانندگی ، به شرطی که منبع آب مناسبی در دسترس باشد ، امکان استفاده از محرک توربین بخار توجه جدی را ضروری می کند ، به ویژه هنگامی که محصول مورد استفاده توسط خط لوله می تواند به عنوان سوخت دیگ بخار استفاده شود. یک مزیت درایو توربین بخار امکان ایجاد دامنه وسیعی از تغییر سرعت است. با توجه به ایستگاه های پمپاژ با فشار بخار متوسط ​​و شرایط دمایی ، بیش از حد ۳۰۰ پوند در هر متر مربع و ۷۵۰ درجه سانتیگراد نیست. F. ، در شیر توقف دیگ بخار ، اطمینان مطلق ، مصرف کم بخار و حداقل هزینه های نگهداری اطمینان حاصل می شود.

پمپ روغن داغ
پمپ روغن داغ

خط لوله پمپ روغن داغ

برای اکثر نصب های خط لوله ، چرخ دنده کاهش سرعت بین توربین و پمپ مورد نیاز است. برای برخی از تأسیسات ، اما در اینجا سادگی و کمترین هزینه اولیه ، ممکن است بتوان یک واحد توربین بخار با اتصال مستقیم را که در آن فراتر از یک نه سرعت توربین و نه پمپ با رضایت بخش ترین سرعت کار می کند. چنین مصالحه ای فقط می تواند به هزینه مصرف بخار اتخاذ شود و در مواردی مقاومت در برابر وسوسه تعیین سرعت پمپ در نقطه ای فراتر از مکانی که حفره گذاری اتفاق می افتد بسیار حیاتی است. برای بسیاری از خطوط لوله ، که از نظر راحتی در نظر گرفته می شوند ، درایو موتور دیزل دارای مزایایی است ، به ویژه هنگامی که با ضربه زدن روی خط لوله می توان سوخت مناسب را بدست آورد. برای درایو موتور دیزل ، چرخ دنده های افزایش دهنده سرعت مورد نیاز است و باید مراقب باشید که نوسانات پیچشی مضر را با استفاده از یک چرخ دنده با وزن مناسب و با کوپل های میرایی از بین ببرید. همچنین توصیه می شود از معرفی نسبت دنده بالاتر از ۵/۱ یا احتمالاً ۶/۱ خودداری کنید. دامنه محدودی از تغییر سرعت مجاز است ، اگرچه ممکن است سازندگان موتور دیزل تمایلی برای تمدید این رقم به بیش از ~ t7f درصد نداشته باشند. تصویب موتور دیزل نیاز به نظارت ، تعمیرات اساسی و نگهداری بسیار ماهرانه را به شما معرفی می کند. در سالهای اخیر تمایل به استفاده از درایو الکتریکی بسیار زیاد شده است ، و با در نظر گرفتن نصب هر خط لوله این امکان باید بررسی شود.

پمپ روغن داغ
پمپ روغن داغ

نتیجه

از مزایای اصلی می توان به سادگی ساخت و بهره برداری ، حداقل هزینه های نگهداری ، وزن کم و هزینه پایین پایه ها اشاره کرد. ایستگاه های پمپاژ الکتریکی که به کار می روند ، تأمین نیروی کار بسیار ماهر را ضروری ندارند ، مگر برای تعمیرات اساسی معمول گاه به گاه. خطوط انتقال برق سربار در سرزمین توسعه نیافته وحشی ممکن است دارای معایبی در نتیجه فعالیت ساکنان محلی باشد ، اما به طور کلی با از بین رفتن تازگی نصب ، دشواری های این نوع از بین می رود. با استفاده از موتورهای القایی سنجابی “با روشن شدن مستقیم” و ساده ترین چرخ دنده کنترل موتور باید از بیشترین پیشرفت های مودم در عمل الکتریکی استفاده کرد. موتورهای از این نوع می توانند طوری طراحی شوند که جریان شروع آنها بیش از چهار برابر رقم بار کامل نباشد و اختلال در خط انتقال هنگام راه اندازی کمتر از میزان استفاده از ستاره-دلتا یا راه اندازی خودکار ترانس باشد. در صورت لزوم ، سرعت متغیر را می توان با ترکیبی از موتور قفس سنجابی و اتصال هیدرولیکی یا با استفاده از موتور روتور زخم با مقاومت متغیر روتور تأمین کرد. پمپ های انتقال و بارگیری پمپ های انتقال و بارگیری وظایفی شبیه به وظایف مورد نیاز پمپ های خط لوله را انجام می دهند و طراحی آنها باید بسیاری از ویژگی های شرح داده شده در آن عنوان را در بر داشته باشد. اصلی ترین مشکلات نصب موارد مرتبط با شرایط مکش است. برنامه ریزی نحوه مکش به گونه ای عاقلانه است که در هر شرایط عملیاتی سر مثبت ارائه شود ، اما متأسفانه این ایده آل همیشه عملی نیست. پمپ های انتقال و بارگیری معمولاً از مخازن ذخیره می شوند که هنگام پر شدن مخازن ، هد مثبت قابل توجهی ایجاد می کنند. وقتی محصول در مخزن به پایین ترین سطح خود نزدیک می شود ، فشار مکش منفی اغلب به پمپ وارد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *